Tänk om jag fick bjuda dig på saft & bullar ...

DU & JAG
2 nov 2011

11 år sen du gav mig den oskyldiga tandkrämspussen på hotellrummet precis före nobelmiddagen. En fantastisk kväll som var starten på vår gemensamma framtid.

Minns det som i går, en charmig trevlig väluppfostrad kille, som drog ut stolen och gjorde allt i sin makt för att få lite respons. Jag vet att du fick slita hårt för att få mig att falla, tog flera veckor,, kanske var det bullarna, eller våra romantiska utflykter till utsiktsplatsen med mammascans köttbullar, potatisallad, tomater, gurka, penrich som fick mig att snubbla över mållinjen & falla pladask, eller din saab eller din trygga stora famn, en sak vet jag,  jag ångrar inte en sekund att jag föll och du tog emot mig. Det är du & jag föralltid!! 

Gustaf rätt för mig, han ser mig, kramar mig jämt, visslar fast jag inte vill, han städar, fixar allt teknisk, slukar information nogsamt, är min privata guide på resan & trygghet när det behövs, han matar mig innan det är försent, han är världens bästa pappa & bonus, humoristisk, snickrar och bygger, skrattar med mig och åt mig, och framförallt han är min... 



Det är samma kille som ville bjuda mig på saft & bullar för 11 år sen,  som är 3 rätters kocken ikväll!!
Så det är bäst att avsluta dagen nu , för maten serveras 18.30, och idag ska jag inte göra som Alfons Åberg, SKA BARA!!! 


Kommentarer
Postat av: Sofie B

Å va härligt att läsa detta. Jag blir jätte glad & rörd. Jag förstår exakt vad du menar. Kärlek är härligt :)Önskar er fortsätt lycka till i livet.

Kram

2011-11-07 @ 17:08:06
Postat av: Velins Foto

Kärlek är innerlig & fantastisk <3

2011-11-11 @ 23:19:16
URL: http://velinsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0