Aiden vilket <3 gull ...



Så omtumlande dag, nästan som en nystart i livet. Har försökt att hålla mina klor borta från en alldeles, alldeles underbar plats på jorden där jag kan känna harmoni, & bli ett med mig själv,, jobbet!! , studion, fotograferingarna, människorna, glädjen, tårarna, svetten, allt det där..

Det har en sån stark dragningskraft att jag blir som förtrollad, " inte till en prins (sessa) men nästan" så fort jag går över tröskeln till studion eller när jag är ute på ett uppdrag så hamnar jag i en saga. En saga med början och slut, så kan man nästan beskriva en fotografering som en berättelse som fångar några ögonblick av ditt/era liv, just här och nu, & TACK för att jag får ta del av den sagan varje gång ;)..

I dag hade jag äran att träffa Aiden, en söt liten kille med ett vackert namn <3

Tjing P

Trevlig Helg !

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

gud allså,de du gör med din kamera e oftrbart,du lyckas fånga de som är essensen av just de barnet du "jobbar" med,enkla medel som ger så mycket.du e jag partisk de e ju min som men du e så himla bra, å jag e så nöjd,o då har jag bara sett två kort enu,men vet att dom kommer vara underbar precis som med mina andra två troll som du fångat så väl på kort.tack du ger oss gåvor för liver

2011-09-26 @ 18:30:55
Postat av: Velins Foto

Det värmer !

Det har varit en ära att jag har fått vara eran fotograf & jag är oerhört tacksam att ni är så nöjda...

2011-09-29 @ 13:34:11
URL: http://velinsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0