Amanda & Erik ska få en bebis ♥

Som några av er redan vet ska jag (Amanda) och min Erik få en bebis i slutet av Juni och det känns helt underbart!
Därför kommer jag alltså inte kunna fotografera så länge till, så för alla er som har tänkt fotografera er hos mig kan det vara bra att boka in en tid snarast, medan jag fortfarande kan ta mig upp från golvet efter en barnfotografering, haha :-)
För er som vill fotografera sig hos Petra går det självklart också bra, och hon kommer ju fortsätta fotografera som vanligt!
Jag och Petra verkar tajma in våra mammaledigheter ganska bra! ;-)
Puss & Kram Amanda <3
Som några av er redan vet ska jag (Amanda) och min Erik få en bebis i slutet av Juni och det känns helt underbart!
Därför kommer jag alltså inte kunna fotografera så länge till, så för alla er som har tänkt fotografera er hos mig kan det vara bra att boka in en tid snarast, medan jag fortfarande kan ta mig upp från golvet efter en barnfotografering, haha :-)
För er som vill fotografera sig hos Petra går det självklart också bra, och hon kommer ju fortsätta fotografera som vanligt!
Jag och Petra verkar tajma in våra mammaledigheter ganska bra! ;-)
Puss & Kram Amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0