Sätt dig i ett lagom sockerrus ...

"hitte på dag" fredag den 13, är ett påhitt bara, har aldrig haft någon otur :) ....

Tuvas 21 månadersdag är idag, pratade med henne precis i telefonen, ja det är långa meningar med jobilijobelspråket & några förståliga ord därimellan som jaha, nehe, mamma, pappa. Hon är helnöjd med mina svar, & det är viktigast. Hon är så söt!


lallalla lallalla "En busschafför en busschafför det är en man med glatt humör", det bemötandet har verkligen buss4you. Som en chater till kanariöarna ungefär. en flaska bubbel 20 kr, har ni andra frågor så finns jag här framme.... framför ratten...resan går från Borås -----> Stockholm, i bekväm fart :) .


Det blir en nyfödd fotografering med prins Philip i storstaden. Stockholm i mitt <3! nära och kära får enkelt plats i mitt hjärta så Stockholm, Göteborg, Svenljunga, Sexdrega, Borås och havet.. Varberg ...födelsestaden ...åskan, blåsten,sanden,tången,lilla bäcken med barkbåtarna, kojerna vi byggde,, jag och min bästis Erika, hon byggde och jag inredde..spring i vattenspriddaren i bara underbyxan, farmor, farfar, våran kulle, koskiten, björnbären allt detta väcker minnen , härliga kustminnen. Tidigt varje vår längtar jag hem, men som vuxen har jag kommit på att jag har många hem så länge mina nära och kära är med mig. Då kan mitt hem vara precis vart som helst där de är...


Hitte på! brukar Gustaf säga när jag blir åksjuk & jag bara måste ha något sött....sött! för att stilla åksjukan, då favoriten är lakrits :), hååårda måste det vara....tror inte det är något dumt beroende utan bara ett måste!


Fast man ska ju inte använda ordet måste,, eftersom det är negativt , vissa undanfall!! ett är när lakrits ska inhandlas, då måååååste jag....


Kan vara så illa att det är socker ruset jag är ute efter...


Min lilla sötis & den stora har jag med mig.... Petra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0