"MIT viele Liebe"

Jätte kul! ,  brudens mor kom in till oss, och bläddrade igenom Cecilia & Nicklas fantastiska bröllopsalbum. Hon bestämde sig omgående,  att de skulle få följa med henne hem.

Tänk vilken ynnest att kunna bläddra och känna att hon har sin dotter nära trots avståndet & dessutom med ett proffsigt & snyggt album där vi har förevigat brudparets kanske vackraste dag i livet.. 

Med glädje ser vi albumet lämna Sverige & vi känner oss trygga och stolta när det landar i Tyskland... 

"Med mycket kärlek" kan vi avsluta detta inlägg. Mycket kärlek visade Nicklas sin underbara Cecilia, med kramar och pussar och värme och blickar,  och vi hoppas att de får leva lyckliga tillsammans resten av livet.

Utan en enda tyskalexion, så hoppas jag att översättningen är rätt annars får ni skälla på mig eller kanske ännu bättre säga det med en fin och snäll röst så slipper jag skämmas för mina språkkunskaper, jag vågar säga /skriva det igen "Mit viele Liebe"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0