Ut med det gamla och in med det nya!

Hej alla fina kunder!
Nu sker en rolig förändring!
Efter 9 år i dessa lokaler har jag bestämt mig för att satsa på något nytt! Nybyggnation eller en ny hyreslokal? I vilket fall har vi nu rensat ur de gamla lokalerna och jag ser på framtiden med entusiasm.  Under några månader ska jag och bebisen befinna oss i en bubbla och när de största bajsblöjorna är bytta kommer Velins Foto att göra en rejäl nystart där fokus kommer att ligga på fotograferingarna! Den stora förändringen är alltså att jag inte kommer ha kvar min vanliga butik utan kommer nu bli en renodlad fotograf!
   Självklart kan ni fortfarande höra av er med era bokningar redan nu för jag kommer kombinera fotograferandet med mammaledigheten. Därför kan det dröja lite innan ni får svar, men jag lovar, jag kommer inte glömma bort er!

Mejl: [email protected]
Telefon: 0325-176 60
Sms: 0738337778
Velins Foto på Facebook och Instagram

Här är en salig blandning från några av årets fotograferingar

Vi ses, Kram Petra!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0